понеділок, 17 грудня 2012 р.

Модулі 1 і 2 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
Я впевнився в тому, що проекти надають широкі можливості для навчання
Те, що я дізнався чогось особливо чогсь нового не представляє, проте спосіб застосування методу  проектів корінним чином тепер відрізняється від методу проектів в Інтел 3. Змінився підхід і до подання ідей методу. Це - навички людини ХХІ століття. Я відзначив для себе зміни в підході до оволодіння матеріалом тренінгу-поява нового за ідеологією і змістом підручника, який дає змогу налаштовування під конкретного користувача. Подобається і підхід до результатів - це вперше формування навичок людини ХХІ століття, а не конкретний продукт.
Формування для себе освітньої траекторії-це те нове, що я дізнався сьогодні.




Немає коментарів:

Дописати коментар